هر صاحب کسب و کاری تمایل دارد در بازار خود رقابت کند. با افزایش رقابت روزانه فروش آنلاین بسیار دشوار است. از طرفی اخبار بدی برای صاحبان سایت ها وجود دارد. بسیاری از استراتژی های سئو SEO در اواخر سال ۲۰۱۸ ازبین رفته و کارایی ندارند.تغییرات زیادی در زمینه سئو بهینه سازی موتورهای جستجو و گوگل در سال ۲۰۱۹ رخ داده است و بسیار سریع در حال رشد است. مهم این است که در آخرین روند استراتژیهای SEO به کار خود ادامه دهید تا در مسابقه افزایش رتبه سایت در گوگل پیشرفت کنید.که ما در این مقاله به موارد مهم سئو ۲۰۱۹ خواهیم پرداخت.
باید توجه نمایید که همان استراتژی هایی که تا سال گذشته استفاده می کردید ممکن است قادر به کمک شما برای افزایش رتبه نتایج نباشد. به دنبال همان گرایش های قدیمی ممکن است شهرت وب سایت شما آسیب ببیند. بنابراین، بهترین استراتژی در سئو ، متوقف کردن استفاده از تکنیک های سئو قدیمی که کاملا بی اثر هستند میباشد.
گوگل الگوریتم های خود را ۵۰۰ تا ۶۰۰ بار در سال تغییر می دهد. حتی اگر تغییراتی جزئی وجود داشته باشد، نمیتوان آنها را نادیده گرفت. همانطور که گوگل در مورد چگونگی کارکرد الگوریتم هایش شفاف نیست، روش های تقلب برای انجام کار SEO شما وجود ندارد.متخصصان سئو و بهینه سازی سایت سعی کرده اند نکات و ترفندهای جدید را برای ضرب و شتم الگوریتم های گوگل و کمک به صاحبان وب سایت ها را ارائه دهند و با ما همراه باشید تا استراتژی های مناسب در سئو در سال ۲۰۱۹ را بررسی نماییم.
۱. محتوای تکراری در سئو ۲۰۱۹
در تمام موتورهای جستجو و گوگل محتوا هنوز پادشاه است. شما باید بدانید که وب سایت شما نیاز به محتوای اختصاصی و با کیفیت بالا دارد. استفاده از محتوای تکراری می تواند باعث جریمه شدن از موتورهای جستجو و گوگل خواهید شد.در سال ۲۰۱۹ و در سئو ۲۰۱۹ اگر محتوای کپی شده از منابع دیگر را استفاده کنید،قطعا شکست شما در افزایش بازدید و افزایش رتبه سایت در گوگل حتمی خواهد بود.
۲. کلمه کلیدی در سئو ۲۰۱۹
گوگل از کلمه کلیدی متنفر است. همچنین این انتظار را دارد که صاحبان وب سایت ها به طور طبیعی در محتوای خود کلمات کلیدی و عبارات کلیدی را استفاده کنند. ممکن است استفاده از کلمات کلیدی به طور طبیعی کمی چالش برانگیز باشد، اما شما می توانید یکی از نویسندگان محتوای حرفه ای را برای تولید محتوای با کیفیت بالا برای وب سایت خود استخدام کنید. فراموش نکنید پر کردن کلمات کلیدی در محتوا می تواند به رتبه های شما در گوگل آسیب برساند.
۳. نادیده گرفتن متا توضیحات در سال ۲۰۱۹
متا توضیحات نقش مهمی در نتایج گوگل دارند.اگرچه متا توضیحات آن خطوط مختصر متن است اما نوشتن متا توضیفات با کیفیت بالا به شما کمک می کند تا بهترین نتیجه را در گوگل به دست بیاورید ، پس در متا توضیحات خود دقت بیشتری داشته باشید.
۴. نادیده گرفتن بهینه سازی موبایل
این می تواند یکی از بزرگترین اشتباهات صاحبان وب سایت ها باشد. برای گوگل بسیار مهم است که شما یک وب سایت بهینه سازی شده با تلفن همراه برای حفظ رقابت در بازار داشته باشید. وب سایت کند و با سرعت پایین در تلفن همراه می تواند کاربران را آزار و رتبه بندی سایت را در نتایج گوگل پایین بیاورد.
۵. تمرکز بر ساخت صفحات بیشتر
اضافه کردن صفحات بسیار دیگر برای افزایش رتبه سایت در گوگل دیگر مهم نیست اگر محتوای با کیفیت بالا نداشته باشد. هنگامی که ما در مورد گوگل صحبت می کنیم، کیفیت بیش از اندازه اهمیت دارد. اطمینان حاصل کنید که شما از تکنیک های کلاه سفید سفید استفاده می کنید تا رتبه وب سایت خود را در Google افزایش کنید.
۶. ایجاد صفحات خاص کلمات کلیدی
تکنیکی محبوب استفاده شده توسط سئوکاران وجود داشت که صفحات جداگانه برای هر کلمه کلیدی ایجاد کنند. به عنوان مثال: اگر وب سایت در مورد خدمات حسابداری بود، صفحات جداگانه ای برای همه کلمات کلیدی ساخته میشد: خدمات حسابداری ارزان، بهترین خدمات حسابداری و غیره. ایده اصلی این بود که صفحات بیشتری برای موتورهای جستجو برای خزیدن آنها ایجاد نمایند.این تکنیک در حال حاضر کاملا مرده است و اگر هنوز از این تکنیک استفاده می کنید، وقت آن است که آن را بلافاصله متوقف کنید. باید هدف کاربر را در پشت شرایط جستجو را درک کنید و تمام اطلاعات را در یک صفحه قرار دهید.
۷. کلمات کلیدی کوتاه
عصر کلمات کلیدی طولانی است. کلمات و عبارات کوتاه و شیرین را فراموش کنید و با استفاده از کلمات کلیدی طولانی می تواند به شما در حفظ رقابت بیشتر کمک کند. بیش از ۷۰٪ از جستجوها در گوگل از کلمات کلیدی دم بلند ساخته شده است. در مقایسه با یک دم کوتاه، کلمات کلیدی دم بالایی رقابت کمتری دارند، احتمال افزایش بازدید و نرخ تبدیل بالاتر است.
۸. بک لینک های اسپم سازی
اکثر سئو کاران از بک لینک ها برای بهبود رتبه بندی در گوگل استفاده می کنند. امروزه لینک های ارسالی به دایرکتوری ها به صورت اسپم محسوب می شوند. شما ممکن است برخی از آگهی هایی را مشاهده کنید که هزاران لینک را ارائه می دهند اما شما باید بدانید که آنها قابل اعتماد نیستند و می توانند تاثیر منفی بر روی وب سایت شما داشته باشند. اگر میخواهید لینک داشته باشید، باید از خلاقیت خود استفاده کنید.
همانطور که موتورهای جستجو روزانه اپدیت میشوند و از الگوهای مختلف برای رتبه بندی سایت ها استفاده میکنند، ما نیز باید با آنها هماهنگ شویم تا بهترین نتایج را بدست بیاوریم ، پس سعی نمایید استراتژیهای خودتان را نیز با موتورهای جستجو آپدیت نمایید. شما نیز میتوانید از بخش آموزش سئو برای آموزشهای بیشتر استفاده نمایید.