آیا می خواهید افزایش فروش فروشگاه اینترنتی خود را تجربه کنید؟ آیا می خواهید بازدیدکننده بیشتری را به فروشگاه اینترنتی خود جذب کنید؟ آیا می خواهید مشتریان جدید و موجود را نگه دارید؟ در این مقاله چند راهنمایی مفید برای شما وجود دارد. طراحی فروشگاه اینترنتی شما اجرا شده است تا مردم را به خرید چیزهایی متقاعد سازید. در حال حاضر ممکن است سایت فروشگاهی شما به اندازه انتظار شما فروش نمی کند. یا پاسخ مناسبی را از مخاطب هدف دریافت نمی کنید. اگر این تجربه شماست، باید بر روی بهبود نرخ تبدیل کار کنید.
خوشبختانه، تغییرات کوچک یا غیر قابل توجه می تواند شگفتی هایی برای فروشگاه اینترنتی داشته باشد و با جذب مشتریان بالقوه برای سایت افزایش فروش فروشگاه اینترنتی را تجربه نمایید. فقدان فروش قطعا یک مسئله بزرگ برای وب سایت شما است، زیرا شما مقدار زیادی پول، انرژی و زمان را برای توسعه آن صرف کرده اید. بنابراین، لازم است اشتباهاتی که مشتریان بالقوه را از وب سایت شما خارج می کنند را برطرف نمایید.خوب است که به یاد داشته باشید زمانی که مردم به سایت فروشگاهی می آیند، آنها در جستجوی یک فروشگاه هستند که مناسب ترین الزامات آنها را به نمایش بگذارد. بنابراین وب سایت شما باید به بهترین شکل باشد تا رفع نیازهای از مشتریان وب سایت شما کند.
در این مطلب ما قصد داریم به اشتباهات یا مشکلاتی که مشتریان را از فروشگاه اینترنتی خود دور می کنند، بپردازیم. ما همچنین راه حل های خود را برای طراحی فروشگاه اینترنتی در جهت افزایش فروش به شما ارائه می دهیم.یکی دیگر از چیزهای خوب این است که اگر شما مدیر یک فروشگاه جدید هستید و یا یک فروشگاه دار قدیمی، این راهنمایی ها مطمئنا به شما کمک می کند تا افزایش فروش در فروشگاه اینترنتی را مشاهده نمایید.با ما همراه باشید تا ۶ راز طلایی افزایش فروش فروشگاه اینترنتی را بدست بیاورید :
۶ راز طلایی افزایش فروش فروشگاه اینترنتی
۱. فرآیند خرید سخت و پرداخت پیچیده
- آیا تا به حال خود را در کفش مشتری قرار داده اید؟
- فرض کنید شما یک مشتری هستید که از یک وب سایت فروشگاهی بازدید می کند. چه انتظاری از آن سایت دارید؟
فرآیند ساده و آسان همراه با پرداخت کوتاه اما امن یک تجربه خرید دلپذیر برای مشتری است که شما به آن نیاز دارید.حتی اگر وبسایت شما ترافیک و بازدید خوبی داشته باشد، اما نرخ تبدیل کم باشد، شرایط استفاده از آن سخت است. فرآیند خرید و پردازش پیچیده و طولانی، مسئول تغییر ذهنیت مشتریان است.صفحات ثبت خرید طولانی،دریافت اطلاعات بیش از حد، فرم های سفارش طولانی و عدم ورود اتوماتیک اطلاعات تکراری می تواند باعث ایجاد نارحتی مشتری از وب سایت شما و ممکن است همین مشکل مشتری را به سمت رقبای شما و دیگر وب سایت های کاربر پسند هدایت کند.
۲. عدم تحقیق بازار و عدم قیمت گذاری رقابتی
در زمینه رقابت تجارت الکترونیک، قیمت گذاری دقیق یک کلید موفقیت است. یک مطالعه آماری پیشنهاد کرده است که ۳۶ درصد از خریداران فروشگاه اینترنتی یک وب سایت را به نفع یکی دیگر از این سایت ها ترک کرده، زیرا آنها محصول مشابهی را با قیمت پایین تر در آنجا پیدا می کنند.امروزه به راحتی می توان در اینترنت یک محصول پیدا کرد و آن را مقایسه کرد. مشتریان قیمت گذاری رقابتی را ترجیح می دهند، زیرا می تواند باعث صرفه جویی در هزینه های آنها شود.بنابراین، شما باید تحقیقات بازار را بصورت مناسب انجام دهید و حرکت رقبای خود را زیر نظر داشته و برای جذب مشتریان به روز باشید. همچنین توصیه می شود پیشنهادات تبلیغاتی و تخفیفی را به طور منظم در سایت خود برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر استفاده و توصیه کنید.
۳. هزینه های اضافی یا پنهان
۵۶٪ مشتریان سایت فروشگاهی از وب سایت خارج می شوند، زیرا هزینه های غیرمنتظره و غیر واقعی را می بینند.عدم شفافیت در فرایند قیمت گذاری و پرداخت می تواند باعث شود مشتریان شما از صفحه پرداخت خارج شوند. این می تواند شهرت وب سایت شما بصورت چشمگیری را کاهش دهد. این فدم شفافیت در فروشگاه اینترنتی باعث کاهش شدید ترافیک و فروش خواهد شد.در فروشگاه اینترنتی باید هر هزینه و هر کالا به وضوح ذکر شود. هزینه های تحویل، هزینه های حمل و نقل، و تدارکات، و مالیات بر ارزش افزوده یا سایر مالیات های قانونی باید به وضوح همراه با هزینه محصول ذکر شود. بهتر است به یاد داشته باشید که هزینه پنهان می تواند شهرت شما را کاهش داده و فروشگاه اینترنتی شما را با چالش عدم فروش درگیر نماید.
۴. آدرس فیزیکی و اطلاعات تماس
واضح است که فروشگاه اینترنتی حاوی شکل مجازی است و تمام محصولات نیز در آن وجود دارد. اما در کنار آن، نبود اطلاعات قابل اطمینان مانند آدرس فیزیکی، شماره تماس و آدرس ایمیل می تواند سردرگمی ایجاد کند و مشتریان ممکن است ترجیح دهند از چنین وب سایت هایی دور باشند.آیا می دانید که در اکثر فروشگاه های اینترنتی دومین صفحه پربازدید صفحه “درباره ما“ پس از صفحه اصلی است؟ و پس از آن صفحه “تماس با ما“ می تواند یکی از پربازدیدترین صفحات وب سایت فروشگاهی باشد. ببینید چگونه آمازون هر جنبه ای از کسب و کار را در صفحه درباره آمازون پوشش داده است .برای مشاهده درباره آمازون کلیک نمایید.
به طور خلاصه، وب سایت کسب و کار شما باید در قالبی باشد که بتواند هر دو مورد علاقه و اعتماد را در میان مشتریان شما ایجاد کند.
۵. جزئیات محصول ناکافی
به غیر از جنبه های امنیتی و دیگر، مشارکت مشتری نیز برای حفظ افراد در فروشگاه اینترنتی شما ضروری است. جزئیات محصول نقش مهمی در افزایش مشارکت مشتری ایفا می کند. همانطور که در یک مطالعه رسمی بررسی شد که جزئیات ناکافی محصول می تواند خریداران آنلاین را ناامید کند. درج جزئیات محصول مناسب می تواند به تصمیم گیری مشتریان آنلاین برای خرید کمک کند.همچنین فقدان اطلاعات مربوط به محصول و محتوای ضعیف وب سایت شما می تواند محصول شما را ناشناخته جلوه دهد.
جزئیات محصول باید در فرم اطلاعاتی جالب و آسان برای خواندن ارائه شود. همراه با این، ضروری است که محصولات خود را به گونه ای جذاب نمایش دهید. شما می توانید از یک قالب کاربر پسند برای وب سایت فروشگاهی برای نمایش مؤثر و جذاب استفاده نمایید، تا به بهترین شکل اطلاعات مورد نیاز مشتریان از محصولات را به نمایش بگذارید.
۶. نگرانی های امنیتی
شما باید به مشتریان بالقوه و موجود را اطمینان دهید که فروشگاه اینترنتی شما در برابر هرگونه تلاش برای سرقت هویت و نقض اطلاعات محافظت می شود. همچنین لازم است که سیاست حفظ حریم خصوصی را برای افزایش اعتماد مشتری تعریف و پیروی نمایید.پس واضح است که نباید اطلاعات شخصی مشتریان برای اهداف دیگر مورد استفاده قرار بگیرد که این امر برای کسب اعتماد مردم مفید خواهد بود. همچنین این نکته را در نظر داشته باشید که مطالعات نشان می دهد که یک گواهینامه SSL می تواند ۲۷ درصد افزایش فروش را در یک فروشگاه آنلاین را افزایش دهد.
ما در این مقاله به ۶ نکته بسیار حیاتی و مهم برای افزایش فروش فروشگاه اینترنتی شما اشاره کردیم ، رعایت نکته به نکته این مباحث میتواند باعث ایجاد افزایش اعتبار شما نزد مشتریان شده و فروش وب سایت شما را افزایش دهد. لازم به ذکر است این تنها بخشی از فرآیند موفقیت یک فروشگاه اینترنتی محسوب میشود و باید عوامل دیگر نیز مورد بررسی و اجرا قرار بگیرد تا شما نیز بتوانید رقیبان جدی برای فروشگاه های اینترنتی بزرگ محسوب شوید.
از نظرات و تجربیات شما استقبال خواهیم کرد